Sponsordag Bouhuisen Groep en Brasserie In Zight

03 mei 2015

Zaterdag 2 mei was het Business Home het decor van de sponsordag Bouhuisen Groep en Brasserie In Zight. In samenwerking van de Business Club ’s-Gravenzande met Commissie Commerciële Zaken is deze sponsordag georganiseerd waarbij de sponsor gasten had uitgenodigd voor het Business Home, speciaal ingericht voor deze sponsordag door Brasserie In Zight.




Voorzitter Rob Mesken benoemde de Naaldwijkse ondernemer Alexander Bouhuisen een gedreven zakenman met lef en innovatie vermogen. De twee bedrijven onder zijn leiding boeken goede successen. Brasserie In Zight, gevestigd in het voormalige Vlietzicht, is gelegen op een toplocatie in Maasland, omringd door water met zowel een binnen- als een buitenterras en als tussenoplossing een mooi terras in de serre. Brassie In Zigh biedt ook plaats aan bedrijfsfeesten, recepties of privé feesten zoals een huwelijk of een jubileum. Maar In Zight is ook uitstekend geschikt voor bedrijfspresentaties of vergaderingen. Voorzitter Rob Mesken refereerde aan het bezoek van de Business Club aan Brasserie In Zight op 25 september 2013. Het event IHC Merwede werd afgesloten met een borrel en een barbecue en er was die middag en avond aan niets te kort.


Onlangs heeft de serre en het interieur een metamorfose ondergaan, ook de meunkaart is volledig vernieuwd. Het gehele team van In Zicht zet zich vol enthousiasme in om van uw lunch of diner een bijzonder verzorgd moment te maken.

Het Bouhuisengroep project ontwikkeling is gevestigd in een historisch pand aan het Wilhelmina plein in Naaldwijk. Vol enthousiast en degelijk vertrouwen zet de Bouhuisengroep zich al meer dan 35 jaar in om de mooiste nieuwbouwprojecten te realiseren en te verwezenlijken. In de voorbereiding op deze sponsordag heeft de voorzitter van de Business Club een gesprek gehad met oprichter Aad Bouhuisen die in 2010 het stokje heeft overgedragen aan zijn zoon Alexander Bouhuisen nadat hij al 15 jaar in dienst was bij de Bouhuisengroep. In het gesprek deed dhr. Bouhuisen een mooie uitspraak.

“Soms neem je in je leven beslissingen waar je later spijt van krijgt. De zaak overdragen aan mijn zoon Alexander in 2010 was een beslissing waar ik 100% achterstond. Nu 5 jaar later kan ik met trots vertellen dat dit één van mijn beste beslissingen ooit is geweest”


De Bouhuisen Groep is altijd opgevallen door de diversiteit aan projecten die zij ontwikkeld heeft. In de voorbereiding had voorzitter Rob Mesken ook gesproken met directeur Alexander Bouhuisen. ‘Elk project is uniek’, memoreerde Alexander Bouhuisen, maar het project ‘Parkzicht’ in Honselersdijk en de Emmaus kerk in Vlaardingen ben ik echt trots op.

 

Het project ‘Parkzicht’ in Honselersdijk was uniek doordat de voorwaarden bijzonder waren. Op de te bebouwen locatie was 50% van de grond bestemd voor groen en water en 50% voor bebouwing. Een mooie uitdaging welke resulteerde in een prachtig project. De Emmaus kerk in Vlaardingen was bijzonder doordat er appartementen in deze kerk moesten worden gebouwd. Dit resulteerde tot luxe in een historische ambiance. Het bedrijf is volop in beweging en heeft onlangs het project ‘Het Kanstanjehof' volledig verkocht’. Alexander Bouhuisen richt momenteel zijn pijlen op het perceel aan de Koningstraat in Naaldwijk. Dit pand ligt al 20 jaar braak en gaat in mei in de verkoop.


De voorzitter Rob Mesken vroeg als laatste aan Alexander Bouhuisen wat hem het deed beslissingen om FC ’s-Gravenzande te gaan sponseren. Uit ervaring weet de voorzitter dat het bedrijf veel doet bij Sparta en heeft in het stadion ‘Het Kasteel’ een Business box. Alexander begon te glimlachen tijdens het bedenken van zijn antwoord. ‘Allereerst natuurlijk mijn zwager Eric Moraal, jullie allemaal wel bekend hier in de vereniging’. Hij heeft mij jaren lang gevraagd om eens naar FC ’s-Gravenzande te komen. Eric was diegene die het lijntje heeft gelegd met de Business Club door Henk van Berkel op mij af te sturen. Hieruit is het zojuist aangehaalde bezoek van de Business Club aan In Zight uit voort gekomen. Maar Henk was een volhouder en kwam samen met Leo de Haan op bezoek met een sponsorpakket onder hun armen. De laatste zetje heeft Piet Batist gegeven en toen was de cirkel rond. Maar om aan mijn vaders uitspraak terug te komen, van deze beslissing heb ik geen moment spijt van. Het is een fantastische vereniging, mooie Business Club en het Business Home heeft ook een toplocatie en een professionele uitstraling.

Deze woorden werden door de voorzitter Rob Mesken bekrachtigd met een mooi geschenk van de Commissie Commerciële Zaken.

Het shirt van FC ’s-Gravenzande met het logo van de Bouhuisen Groep erop afgebeeld. Zoals een bekende spreuk van een ander Business Club lid en sponsor van de verenging zegt: ‘The beginning of something’s specials’ kan het met de Bouhuisen Groep zomaar tot iets heel moois gaan leiden. Het shirt krijgt zeker een ereplaats in het kantoor aan de Wilhelminaplein in Naaldwijk.

 

Alexander Bouhuisen kwam ook niet met lege handen. Het Business Home werd muzikaal verrast door het optreden van de Flamingo’s. De leukste, akoestischte en duurzaamste trio uit Rotterdam verhoogde de sfeer in het Business Home met vrolijke muziek tot zomerse temperaturen.

 

Brasserie In Zight stelde drie dinercheques ter beschikking voor de loterij van de Supportsvereniging. De sponsor van de dag gaf ook de fanatische jeugdband Fanfarra Amigos de Hollambra uit Brazilië allemaal wat te drinken in de kantine.


Zowel de sponsor Alexander Bouhuisen, als de Commissie Commerciële Zaken, de vereniging en de Business Club kunnen terugkijken op een zeer geslaagde sponsordag.

« terug
Hosting, design & ontwikkeling door Komplot.