GREENPORT INTERNATIONAL U14 TOURNAMENT (23-24-25 augustus)

Datum: vrijdag 23 augustus 2024

Tijd: 16:30 - 0:00

Locatie: Juliana Sportpark 's-Gravenzande

Toernooi informatie

UITNODIGING

Geachte leden van Business Club ‘s-Gravenzande en Business2gether,

Namens FC ‘s-Gravenzande en de toernooi commissie van het Greenport International U14 Tournament nodigen wij u als Business Club lid uit, aanwezig te zijn bij het Greenport International U14 Tournament.

Van vrijdag 23 t/m zondag 25 augustus 2024 nemen de talenten van o.a. Chelsea, Feyenoord, Swansea City AFC , FC ’s-Gravenzande, Anderlecht, Club Brugge, Borussia Dortmund en de titelverdediger Aberdeen FC het tegen elkaar op.

Tijdens het toernooi zijn de Business Lounge en de bestuurskamer omgebouwd tot VIP ruimte.

• De leden van de Business Club en Business2gether hebben op vertoon van hun lidmaatschapskaart gedurende het toernooi per dag met maximaal 2 personen toegang tot de VIP ruimte.
  • Er geldt een leeftijdsgrens van 12 jaar en ouder, waarbij kinderen tussen de 12 – 18 jaar uitsluitend toegang hebben onder begeleiding van een ouder. Kinderen onder de 12 jaar hebben helaas geen toegang tot de VIP ruimte, ook niet onder begeleiding van een ouder.
  • De VIP ruimte is geopend op :

Vrijdag          van 15.30 tot 20.30 uur

Zaterdag       van 09.30 tot 18.00 uur