Strengere controle bij bezoek wedstrijden eerste elftal FC 's-Gravenzande

Strengere controle bij bezoek wedstrijden eerste elftal

Met ingang van dit nieuwe seizoen wordt er strenger gecontroleerd bij de kassa van het hoofdveld. Als lid van FC 's-Gravenzande heeft u het recht om gratis wedstrijden te bezoeken van ons eerste elftal ,mits u de ledenpas kunt tonen.

Bezoekers met een seizoenkaart kunnen op vertoon daarvan ook gratis naar binnen. Leden van de Business Club kunnen op vertoon van hun lidmaatschapskaart ook gratis naar binnen en bestuurs- of kaderleden van de bezoekende verenigingen oook gratis met de bestuurspas van de CVTD.
Bent U niet in het bezit van één van deze vier kaarten wordt u vriendelijk verzocht een kaartje te kopen. De tarieven zijn: € 7,-- voor volwassenen en € 3,50 voor kinderen t/m 12 jaar en 65+.. Het excuus van; "ik ben mijn ledenpas kwijt" of "vergeten", zal niet gelden.

Bij de ingang van het hoofdveld staan beveiligers van HG Security die hierop controleren, tevens is er een beveiliger op het terras bij de trap.
Daar kunt u alleen op vertoon van een geldige pas het stadion betreden. Heeft u geen pas dan wordt u verzocht een kaartje te kopen bij de kassa.

De deuren in de kantine naar de tribune zullen tot een half uur na het beginsignaal gesloten blijven.

Mocht u uw ledenpas kwijt zijn dan kunnen wij tijdelijk voor een oplossing zorgen. Neem dan contact op met de verenigingsmanager door een mail te sturen naar: k.klop@fcsgravenzande.nl

Wij noteren uw naam en er ligt een lijst bij de kassa zodat wij uw naam kunnen afvinken. Heeft u de ledenpas nog niet opgehaald?
Zaterdag bestaat die mogelijkheid ook, daar later meer over op de website door de penningmeester. Bent u de ledenpas kwijt dan kunt u een nieuwe pas bestellen, de kosten daarvan, € 5,-- zullen wij bij u in rekening brengen. Een verzoek hiervvoor kunt bij de penningmeester aangeven.

Bij de toegang tot de bestuurskamer en de Business Club wordt in het vervolg ook gecontroleerd bij de ingang. Leden van onze vereniging hebben slechts toegang tot de bestuurskamer met een ledenpas met daarop een sticker "toegang bestuurskamer". Bij de secretaris is deze sticker te verkrijgen voor ereleden, oud bestuurders en de technische staf. Bestuurs- en kaderleden van de bezoekende vereniging dienen ook hier de bestuurspas van de CVTD te tonen.

Deze controle wordt uitgevoerd mede door HG Security.

Namens het bestuur van FC 's-Gravenzande,